FAQ’s

Medusacard

FAQ's


Najčastejšie položené otázky

1. Budem za kartu niečo platiť?

Nie, na kartu má nárok každý a karta je zadarmo.

2. Kedy musím ukázať moju Medusacard?

Kartou sa preukážte vždy pred tým, ako ju chcete použiť. Ukážte ju personálu pred vypýtaním si účtu, inak nebude môcť byť načítaná do systému a vy v tom momente nemôžete využiť benefity.

3. Môžem si nechať poslať kartu na obľúbenú prevádzku?

Bohužiaľ, pri registrácii cez internet kartu posielame iba poštou na adresu uvedenú pri registrácii. Predchádzame tak problémom so stratou karty, či doručeniu nesprávnej osobe.

4. Môžem kartu požičať kamarátovi?

Karta je neprenosná. Veríme, že naša karta bude natoľko obľúbená, že aj váš kamarát bude mať vlastnú Medusacard.

5. Môžem na svoju Medusacard načítať celú konzumáciu stola mojej partie?

Ak to vašej partii nevadí (a budete platiť ich účet) – môžete. Máme však pravidlo – jeden účet, jedna karta a Medusacard je možné uplatniť iba na súkromné účely a pri maximálnom počte do 20 osôb.

6. Musím čakať celý rok na kartu s vyšším levelom?

Nie, pokiaľ splníte podmienku obratu za kratší čas, vaša karta sa automaticky stáva striebornou. Môžete ju používať ako striebornú, kým vám nepríde poštou nová, so strieborným vizuálom.

7. Kedy mám použiť svoju Medusacard?

Vždy pri každej návšteve niektorej z našich prevádzok na Slovensku. Odmeňujeme každú návštevu, a preto body zbierate za každý nákup.

8. Kde môžem použiť Medusacard?

V každej prevádzke spoločnosti MEDUSA na Slovensku. Detailný zoznam nájdete v sekcii Kde platí Medusacard.

9. Čím je Medusacard iná?

Ako jediná gastro skupina pokrývame všetky segmenty od každodenne navštevovaných samoobslužných PRESTO reštaurácii, cez kvalitné reštaurácie, bary a nočné kluby (PRIMI, RIO, KUBU, TRAFO) až po svieže inovatívne gastronomické pojekty. Ako novinku máme sieť skvelých pivární Klubovňa, ktoré budú rásť po celom Slovensku. Jedna karta, desiatky reštaurácií a stovky výhod.

10. Čo robiť ak stratím kartu?

Napíšte nám mail alebo nás kontaktujte cez kontaktný formulár, ktorý nájdete v pätičke web stránky. Kartu vám zablokujeme, a k vášmu účtu vydáme novú.

11. Sme rodina a chceli by sme jeden rodinný účet a viac kariet.

V súčastnosti to nie je možné. V budúcnosti však plánujeme rodinné kontá.

12. Pri akej sume na účte môžem platiť bodmi?

Minimálna hodnota účtu musí byť 5 Eur, ak je táto podmienka splnená, akákoľvek čiastka účtu môže byť zaplatená bodmi.

13. Môžem si načítať body aj keď platím darčekovou poukážkou?

Body je možné zbierať za zlaté darčekové poukážky (Priority), naopak za čierne darčekové poukážky (barter) nie je možné zbierať body.

14. Môžem svoju medusacard previesť na inú osobu?

Nie, karta je neprevoditeľná ako uvádzame aj v našich všeobecných pravidlách v sekcii Základné princípy Medusacard